قوانین-الزامی-سایت

قوانین-الزامی-سایت

توافق نامه

 شرایط و قوانین خرید از ایران سرور wipiran

کلیه کاربران و نمایندگان ایران سرور wipiran موظف به رعایت قوانین و شرایط سرویس دهی سرور wipiran می باشند. استفاده از هر یک از سرویس ها، به منزله پذیرش کلیه قوانین بوده و در صورت نقض آنها سرور wipiran حق برخورد با کاربر متخلف را خواهد داشت.  این شرایط جامع و کامل نبوده و سرور wipiran حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه  wipiran.website برای خود محفوظ می دارد.


فصل اول:


ثبت نام، فعال سازی و تحویل سرویس
1-1 کاربر موظف است برای ثبت نام در سایت ، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر با حروف انگلیسی وارد نمایند. در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های کاربر در حالت تعلیق قرار گرفته و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد. تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، سرویس های کاربر از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد.
1-2 هرگونه تغییر اطلاعات کاربر در سیستم مانند تغییر ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، آدرس و کد پستی و…. صرفا با ارائه اسناد معتبر از طرف کاربر قابل انجام خواهد بود.
1-3 هویت دیجیتال کاربر از طریق آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه او بررسی میشود. در صورتی که دسترسی کاربرر به سیستم (به دلیل بروز هرگونه مشکل یا سهل انگاری در اطلاع رسانی به موقع و بروز رسانی مشخصات ذکر شده) قطع گردد سرور wipiran به درخواست های کاربر رسیدگی نخواهد نمود.
1-4 در صورت عدم فعال سازی سرویس (اعم از هاست میزبانی، سرورمجازی، دامنه و …) در مدت زمان تعیین شده ، کاربرر موظف است با ارسال تیکت به واحد فروش ، تاخیر در تحویل سرویس را گزارش دهد.


فصل دوم:


ضوابط خاص دامنه
2-1 ثبت و فعال سازی دامنه ها در سیستم سرور wipiran از مرحله سفارش تا آماده سازی و ثبت، کاملا آنلاین بوده و مستلزم رعایت نکات عنوان شده در بخش ثبت نام میباشد. عدم رعایت این نکات منجر به عدم تایید دامنه گردیده و سرور wipiran مسولیتی در قبال عواقب بروز این مشکل نخواهد داشت.
2-2 دامنه ثبت شده به هیچ عنوان امکان تغییر نام یا تغییر در پسوند را ندارد. لذا کاربر هنگام ثبت دامنه باید از صحت ارسالل سفارش خود اطمینان حاصل نماید.
2-3 کلیه دامنه ها به همراه کنترل پنل مدیریتی ثبت و تحویل داده میشوند. کاربر آزاد است در هر زمان دامنه خود را بدون نیاز بهه مجوز از سرور wipiran به هر مقصدی که مایل است منتقل نماید.
2-4 اطلاعات لازم جهت مدیریت دامنه در بخش آموزش ها قرار داده شده است. کاربر موظف است قبل از ارسال تیکت، اینن آموزش ها را مطالعه نماید.
2-5 فعال سازی دامنه های .ir مستلزم دارا بودن شناسه رسمی تایید شده در وب سایت فیزیک نظری به نشانی www.nic.ir می باشد.
2-6 در صورتی که نام دامنه ثبت شده یا فعالیت دامنه منجر به نقض قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران و بین المللی شود،، سرور wipiran حق انسداد دامنه تا زمان رسیدگی به مشکل ایحاد شده را خواهد داشت.
2-7 سرور wipiran صرفا واسطه ثبت ، تمدید و انتقال دامین های کاربر در شرکت های خارجی و داخلی است و هرگونهه عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل ، مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد نمود.
2-8 رعایت قوانین ملی و بین المللی پسوند های دامنه بر عهده کاربر بوده و ایران سرور wipiran مسولیتی در قبال نقض قوانینن (هر پسوندی) نخواهد داشت.
2-9 اگر کاربر در حین سفارش دامنه ای باشد و ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی ، آن دامنه را به هر دلیلی ثبتت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت ، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت شود و یا مراحل انتقال دامنه به پنل سرور wipiran به هر دلیل کامل نگردد، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزینه سفارش آن دامنه به عنوان اعتبار به حساب کاربر در سیستم کاربری و یا پنل ثبت دامنه نمایندگان بوده و هیچ گونه مسئولیت دیگری متوجه شرکت نخواهد بود.
2-10 کاربر موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه تحقیق لازم را به عمل آورده و سرور wipiran درر صورت ادعای حق از طرف شخص ثالث مورد تائید سرور wipiran و مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی ، دامنه مورد نظر را مسدود و به حکم مراجع قضایی و یا قوانین بین المللی برای تعیین تکلیف دامنه عمل خواهد نمود.
2-11 مسولیت فاش شدن رمز عبور کنترل پنل دامنه و مشکلات ناشی از آن از جمله انتقال غیر قانونی دامنه، تغییر مالکیتت دامنه و … بر عهده کاربر میباشد.
مسئولیت تمدید و مدیریت کلی دامنه به عهده خریدار می باشد و wipiran هیچگونه مسئولیتی در این مورد نداشته و نخواهد داشت
در صورتی که کاربر مبلغی را در به هر دلیل در اکانت کاربر خود در سایت wipiran و یا پنل دامنه به عنوان دپوزیت نگهداری نموده در جهت تمدید و یا خرید دامنه های بین المللی در صورت تغییر و نوسان قیمت ارز شرکت در قبال مابوتفاوت کسری مبلغ تمدید تعهدی نداشته و کاربر ملظم به پرداخت کسری مبلغ برای تمدید و یا خرید دامنه می باشد در غیر اینصورت دامنه تمدیدی و یا خریداری شده ثبت نهایی نخواهد شد و wipiran هیچ چگونه مسئولیتی در قبال عدم خرید و یا تمدید دامنه مد نظر کاربر نداشته
کاربر حق ارسال تیکت یا تماس تلفنی به جهت مدیریت و یا تنظیم موارد دامنه به پشتیبانی را نداشته پیرو بنده 11-2  اما تنها در مواردی که با توافق قبلی کاربر مبلغی را به wipiran بابت پشتیبانی و مدیریت دامنه ها پرداخت کرده باشد مجازبه پیگیری از طریق تیکت با پشتیبانی خواهد بود کاربر می بایست تا در یافت پاسخ از طریق همان تیکت از باز گردن تیکت مجدد و یا تماس تلفنی خود داری نمایید.


فصل سوم:


ضوابط خاص اجاره سرور اختصاصي
3-1 زمان تحویل سرور های اختصاصی از 4 تا 72 ساعت متغیر است. در صورتی که کاربر نیاز به سرور اختصاصی با شرایط فوری  داشته باشد، لازم است درخواست خود را قبل از سفارش به واحد فروش اطلاع دهد.
3-2 سرور wipiran مسئوليتي در قبال پشتيباني فني سرور اختصاصي به کاربر نداشته و کاربر موظف به استفاده از ارتباطط ريموت خواهد بود مگر آنکه خلاف آن اعلام شده باشد.
3-3 سرور wipiran تنها در صورت بروز مشکلاتي که موجب عدم دسترسي به سرور از راه دور گردد مسئول پشتيباني فنيي سرور بوده و  در صورتي که بروز مشکل به خاطر سوء عملکرد کاربر باشد هزينه پشتيباني از کاربر اخذ خواهد شد.
3-4 در صورت بروز مشکل سخت افزاري که موجب عدم دسترسي به سرور شود، کاربر موظف به اعلام مورد به بخشش پشتيباني بوده و سرور wipiran  پس از اطلاع، موظف به تعويض سخت افزار معيوب به صورت رايگان مي باشد.
3-5 در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 72 ساعت قبل از زمان سر رسید، سرور کاربر از طرف سرور wipiran لغو شده قلمداد گردیده و این شرکت هیچ تعهدی در خصوص نگهداری اطلاعات و بک آپ کاربر نخواهد داشت. البته سرور تا پایان مدت قرار داد فعال خواهد ماند.


فصل چهارم:


ضوابط خاص  خدمات تامین لایسنس
4-1 حداکثر زمان تحویل لایسنس های نرم افزاری  در ساعات اداری 1 ساعت، و خارج از این بازه، حداکثر  12 ساعت خواهد بود.
4-2 سرور wipiran مسئوليتي در قبال پشتيباني فني از جمله نصب نرم افزار ها به کاربر نداشته، مگر آنکه خلاف آن اعلامم شده باشد.
4-3 در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 72 ساعت قبل از زمان سر رسید، لایسنس کاربر از طرف ایران سرور wipiran لغو شده قلمداد گردیده و این شرکت هیچ تعهدی در خصوص تمدید لایسنس کاربر نخواهد داشت. البته لایسنس تا پایان مدت قرار داد فعال خواهد ماند.


فصل پنجم:


ضوابط خاص اجاره سرور مجازی
5-1 نصب و کانفیگ تمام برنامه ها درون سرور بر عهده مشتری می باشد و سرویس مدیریت نشده (Unmanaged) تحویل مشتری خواهد شد مگر خلاف ان ذکر شده باشد و در صورت درخواست مشتری برای نصب یا کانفیگ موارد رایگان به کمک کارشناسان ما این مورد صرفا جهت همکاری با کاربر بوده و هیچ گونه مسئولیتی برای ما در قبال کار انجام شده نخواهد داشت، مگر این که سرویس به صورت منیج شده خریداری گردد و یا هزینه خدمات کانفیگ جداگانه دریافت شده باشد – بعد از تحویل سرور کاربر می بایست امنیت سرور خود را تامین نماید و پیشنهاد می گردد پورتهایی نظیر پورت SMTP و پورتهای غیر کاربردی را غیر فعال  نماید و همچنین هارد شما باید عاری از هرگونه ویروس و بد افزار باشد ، در صورت مشاهده و دریافت اخطار از دیتاسنتر با کاربر به شدت برخورد خواهد شد.

5-2 کاربران همه سرورهای مجازی بايد هميشه از اطلاعات خود بک آپ بر روي فضايي به غير از سرورمجازي تهيه نمايند , در صورت بروز هر گونه مشکل از طريق ديتاسنتر برای سرورهای اختصاصی ما شرکت سرور wipiran هيچ مسئوليتي را در قبال از دست رفتن اطلاعات موجود بر روي سرورهاي مجازي نمي پذيرد.

5-3 مشکلات نرم افزاري کاربران به هيچ عنوان شامل پشتيباني رايگان نمي شود و تنها کاربراني که هزينه پشتيباني نرم افزاري را پرداخت نموده اند، به مشکلات نرم افزاري آنها رسيدگي خواهد شد ایران سرور wipiran در رابطه با سوالات کاربراني که هزينه پشتيباني نرم افزاري تهيه ننموده اند، مختار به پاسخ يا بستن تيکت بدون پاسخ است.


فصل ششم:


مسعولیت ایران سرور wipiran
6-1 ایران سرور wipiranموظف به ارایه سرویس مورد نظر تا پایان تاریخ قرارداد می باشد، مگر در مواردی که شامل فعالیت های غیر مجاز خریدار و یا بلایای طبیعی گردد که طبق بندهای ذکر شده ی این موارد، اعمال خواهد شد.
6-2 کلیه اطلاع رسانی های مربوط به تمدید، انتقال، ثبت سفارش جدید، تغییرات تعرفه، اخطار، اختلال/قطعی سرور و …. بهه ایمیل های اصلی و جایگزین مندرج در پرتال کاربری خریدار ارسال خواهد شد. همچنین در صورت نیاز به برقراری تماس تلفنی با شماره های درج شده در پرتال کاربری خریدار، تماس گرفته خواهد شد. لذا خریدار موظف به بررسی و درج اطلاعات تماس صحیح در پرتال کاربری می باشد. در غیر اینصورت مسئولیت عواقب بعدی، بعهده خریدار می باشد و wipiran هیچ گونه مسئولتی در قبال عدم تمدید یا خسارت نداشته.


فصل هفتم:


قوانین پشتیبانی و ارسال تیکت
7-1 کاربر موظف است درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی به سیستم کاربری (Clients) ارسال نموده و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری نمایند.
7-2 تنها روش ارایه پشتیبانی به کاربر، ارسال تیکت بوده و امکان مراجعه حضوری، ارتباط از طریق پیام رسان ها، تماس تلفنی،، ارسال فکس و … برای مطرح کردن مشکلات امکان پذیر نمیباشد.
7-3 مراجعه حضوری تنها با هماهنگی قبلی و برای خدمات خاص ارایه خواهد شد. ایران سرور wipiran بسته به سروس ارایهه شده به کاربر، این گزینه را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
7-4 پشتیبانی از سرویس ها و خدمات تنها به مالک اصلی سرویس (صاحب آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه) پس از تاییدد اطلاعات و هویت ثبت شده در سیستم کاربری، تعلق خواهد گرفت.
7-5 پشتیبانی فقط شامل سرویس ها و خدمات ارایه شده توسط ایران سرور wipiran بوده و هیچ گونه پشتیبانی بابتت مشکلات سیستم های مدیریت محتوا (cms) و مشکلات موجود در سایت یا سرور کاربر، که ارتباطی با سرویس های ایران سرور wipiran ندارد، ارائه نخواهد شد. در این رابطه تعهدی نیز در قبال حل این گونه مشکلات متوجه ایران سرور wipiran نخواهد بود.
7-6 ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی ایران سرور wipiran مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
7-7 کاربر موظف است قبل از ارسال تیکت، بخش آموزش و مقالات شرکت را مطالعه و در صورت عدم یافتن راه حل مناسب برایی رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال نماید.
7-8 کاربر موظف است در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نماید.. در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود، ایران سرور wipiran میتواند تیکت را بسته و از پاسخ به آن خودداری نماید.
7-9 کاربر موظف است اهمیت تیکت های ارسالی را با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب نماید.
7-10 کاربر موظف به باز کردن یک تیکت جدید برای هر درخواست پشتیبانی بوده و لازم است از باز کردن تیکت های قدیمی وو بسته شده خودداری نماید.
7-11 کاربر مجاز به بازکردن چند تیکت متفاوت برای یک درخواست مشابه نمیباشد.
7-12 میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری 1 تا 3 ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل 3 تاا 12 ساعت می باشد.
7-13 در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که سیستم کاربر در دسترس نباشد روشش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربر اعلام خواهد شد.


فصل هشتم:


پرداخت هزینه سرویس
8-1 کلیه فاکتورها، یک هفته (7 روز ) و در بعضی موارد ( 14 روز )قبل از سر رسید سرویس توسط سیستم کاربری به صورت خودکار صادر و یک نسخه از آن از طریق ایمیل برای کاربر ارسال خواهد شد و همچنین از طریق پیامک اطلاعیه آن صادر و به دست کاربر خواهد رسید.
8-2 در صورت عدم پرداخت هزینه سرویس تا سر رسید صورت حساب ،سرویس کاربر به صورت خودکار توسط سیستم کاربریی به حالت تعلیق در خواهد آمد.
8-3 در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 24 ساعت بعد از زمان سر رسید، کلیه سرویس های کاربر از طرف ایران سرور wipiran لغو شده قلمداد گردیده و این شرکت هیچ تعهدی در خصوص نگهداری اطلاعات و بک آپ کاربر نخواهد داشت.
8-4 در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 1 روز پس از زمان سر رسید 100 درصد هزینه سرویس به عنوان جریمه در صورتت حساب کاربر منظور گردیده و فعال سازی مجدد سرویس منوط به پرداخت صورت حساب خواهد بود.
8-5 در صورت پرداخت دیرتر از موعد صورت حساب توسط کاربر ، هیچ تغییری در تاریخ سر رسید بعدی سرویس از طرف شرکتت اعمال نخواهد شد.


فصل نهم:


شرايط و قوانين فروش و مالي
9-1 کاربر موظف است قبل از خرید هرگونه سرویس، نسبت به انطابق خواسته ها و نیازهای خود با سرویس ارائه شده توسط ایران سرور wipiran اطمینان حاصل نماید. در صورتی که سرویس ارائه شده با انتظارات کاربر مطابقت نداشته باشد هیچ هزینه ای قابل عودت نخواهد بود.
9-2 هزینه کلیه سرویس ها مرتبط به قیمت دلار (مانند لایسنس ها، دامنه های بین المللی ، سرورهای خارج از کشور و…) ، به نرخ روز دلار محاسبه گردیده و صورت حساب کاربران با توجه به این نرخ بروز رسانی خواهد شد.
9-3 قیمت های مندرج در سایت تا پایان مدت زمان قرارداد هر کاربر معتبر بوده و در صورت هر گونه تغییر در قیمت ها، قراردادد کاربر با نرخ جدید قابل تمدید خواهد بود.
9-4 قیمتی که در هنگام سفارش کاربر در فاکتور منظور گردیده است، تنها تا پایان مدت همان فاکتور و تا سر رسید آن معتبر می باشد و در صورت عدم تغییر نرخ ارز مجدد تمدید خواهد شد .
9-5 تراکنش های انجام شده در صورتی که به هر دلیل ناموفق باشند ظرف کمتر از 12 ساعت توسط بانک به کارت کاربرر بازگشت داده خواهد شد.

9-6کلیه هزینه ها بلافاصله در هنگام ارائه خدمات و محصولات پرداخت می شوند و غیر قابل بازگشت می باشند مگر اینکه به نوعی صریحا ذکر شده باشد، حتی اگر خدمات مشترک قبل از مدت زمان تعیین شده به حال تعلیق درآید، قطع و یا واگذار گردد.

9-7وبی سایت wipiran صریحا این حق را برای خود محفوظ می دارد که قیمت گذاری را بوسیله پست الکترونیک و یا بر روی وب سایت رسمی خود(wipiran) اطلاع دهد. پرداخت توسط مشترک با ارائه کارتهای اعتباری تعیین شده، واریز به حساب بانکی، چک های حقیقی و حقوقی و روشهای دیگری که رسماً اعلام شده است با استفاده از سیستم پیش پرداخت  wiprian قابل انجام است. مشترک می ‌تواند از طریق روشهای پرداخت تعیین شده، حساب پیش پرداخت خود را شارژ نماید.

9-8چنانچه به هر دلیل wipiran موفق به دریافت بدهی مشترک، از طریق روشهای پرداخت تعیین شده بابت خدمات و محصولات نشود، مشترک موافقت می ‌نماید که wipiran مشترک را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. چنانچه پرداختهای مشترک توسط کارت اعتباری انجام گیرد و اگر به هر دلیل wipiran نتواند کل مبلغ بدهی مشترک بابت محصولات و خدمات را از کارت اعتباری وی دریافت نماید مشترک موافقت می ‌نماید که wipiran مشترک را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. بمنظور تسویه بدهی، wipiran خود را مجاز می داند تا بلافاصله سرویس مشترک را که بوسیله مشترک یا از طریق وی تهیه و یا تمدید شده‌اند بدون هیچگونه اطلاع قبلی لغو و یا مسدود نماید.

9-9 مشترک توافق می کند که در مورد تمدید خدمات دریافتی خود به طور کامل مسئول بوده و چنانچه wipiran موفق به دریافت هزینه سرویس مشترک از طریق روش پرداخت انتخابی وی نشود، wipiran هیچگونه ضمانت خاصی در ارتباط با سیستم پرداخت ندارد.

9-10 وب سایت wipiran صریحا این حق را برای خود قائل است که به روش جدید خود خدمات و محصولات را در صورت صلاحدید لغو نموده و یا انتقال دهد این امر جهت حفظ پایداری روال حقوقی، مدنی یا جنایی برای wipiran ،مدیر و یا مدیران و کارمندان آن می‌باشد.


فصل دهم:


قوانین بازگشت وجه
10-1 کاربر میتواند با ارسال تیکت به واحد فروش و ارایه دلایل عدم رضایت از سرویس،حداکثر تا 24 ساعت، درخواست بازگشت وجه را به ایران سرور wipiran ارسال کند. در این صورت هزینه های غیرقابل برگشت  مانند IP ، دامین ، لایسنس، ترافیک مصرفی و … از کل مبلغ دریافتی کسر و مابقی که مربوط به هزینه سرویس میباشد برگشت داده خواهد شد.
توجه: ملاک پذیرش دلایل، نظر کارشناسان ایران سرور wipiran می باشد.
10-2 کاربر موظف است قبل از ارسال درخواست عودت وجه ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از روی سرویس های وی پی اسس گروپ منتقل نماید. ایران سرور wipiran پس از لغو سرویس و برگشت هزینه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربر نخواهد داشت.
10-3 مبالغ پرداخت شده به وی پس اس گروپ، در صورتی که بر اساس قوانین مندرج یا صلاح دید مسولین ایران سرور wipirann شامل شرایط بازگشت وجه شود، تنها به صورت اعتبار به اکانت کاربر اضافه خواهد شد (مگر تحت شرایط دیگری توافقق گردد).
10-4 هر گونه اعتبار مالی در پنل کاربر تحت هیچ شرایطی قابل عودت به حساب بانکی و یا جابجایی بین کاربر نبوده و صرفاا برای پرداخت های آینده در سیستم قابل استفاده خواهد بود.
10-55 شرایط بازگشت وجه هر سرویس به صورت اختصاصی در آخرین بند قوانین آن سرویس عنوان شده است.


فصل پازدهم:


فورس ماژور
شرکت هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم نوسانات شدید ارز ندارد. با اين حال در صورت بروز چنين مواردي شرکت تلاش خود را براي کاهش اثرات آن مي نمايد. بروز هر يک از موارد فورس ماژور موجب تخطي کاربران از شرايط خدمات نخواهد شد.
توجه: تحريم و عدم امکان تبادل ارز و نوسانات شدیدارزی از موارد فورس ماژور خواهد بود.


فصل دوازدهم:


پذيرش مواد توافقنامه و ضوابط
با پرداخت مبلغ فاکتور و يا عضويت در سايت شرکت wiprian ، کاربر تمامی مواد بندها و تبصره های این توافقنامه و تمامی ضوابط شرکت را پذيرفته و نيازي به اخذ امضاء از کاربر وجود ندارد لذا کاربر با تیک زدن قوانین را مطالعه نمودم به صورت الکترونیک این قرار داد را امضا نموده و تمامی مواد آن را کاملا قبول داشته و مورد تایید خود می داند.


فصل سیزدهم:


رويه حفاظت اطلاعات کاربر
کلیه اطلاعات کاربر و سرویس ها نزد ایران سرور wipiran محفوظ بوده و ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص منوط به ارائه نامه از مراجع قضایی خواهد بود.


فصل چهاردهم:


رسیدگی به شکایات ، اخطارها و تخلفات
14-1 در صورت دریافت گزارش تخلف برای یکی از سرویس های کاربر از طرف دیتاسنتر، افراد حقیقی و یا حقوقی; ایران سرور wipiran می تواند سرویس کاربر را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف راسا رسیدگی نماید.
14-2 حداکثر 24 ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت، کاربر موظف است ضمن بررسی موضوع، پاسخ خود را به وی پیی اس گروپ ارسال نماید.
14-3 در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی کاربر در زمان تعیین شده، ایران سرور wipiran می تواند سرویس کاربر را لغوو نموده و در این رابطه تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات کاربر نخواهد داشت.
14-4 در صورتی که شکایت طرح شده از طرف کاربر ، خسارتی برای ایران سرور wipiran ایجاد نماید کاربر موظف به جبران کلیهه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.
14-5 در صورت تکرار تخلف از طرف کاربر ، ایران سرور wipiran می تواند کاربر متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امورر سرویس خود، جریمه و یا اخراج نماید.
14-6 کاربر می پذیرد در مسائلی كه در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه ننموده و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا شخصا کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده را جبران نماید.
14-7 به دلیل عضویت wipiran در تارنما اینماد و دارا بودن نماد دوستاره صنایع و معادن کاربر قبل از طرح هرگونه دعوی و شکایت ابتدا از طریق این پرتال به آدرس  اقدام نموده و یا از طریق تعیین داوری که به انتخاب و تایید wipiran رسیده باشد در جهت رفع مشکل اقدام نمایید
14-8 کاربر موظف بوده در صورت عدم رعایت بند های یاد شده محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط ایران سرور wipiran را در دادگاه و يا كميته مبارزه با جرائم رايانه ای واقع در شهر شیراز قرار دهد. ایران سرور wipiran به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهرها و استان ها پاسخ گو نخواهد بود.
14-9 ایران سرور wipiran تنها نسبت به عملکرد در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی خود به مراجع قانونی پاسخ گو بودهه و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به ایران سرور wipiran مرتبط نخواهد بود.
14-10 اخطار ها و اطلاعیه ها به پست الکترونیک (درج شده در بخش کاربر) کاربر ارسال خواهد شد. مسولیت عدم دریافت ایمیلل ها ،اسپم شدن ایمیل ها یا … بر عهده ایران سرور wipiran نبوده و در صورت مشاهده ،کاربر باید جهت رفع مشکل پیگیری لازم را انجام دهد.


فصل پازدهم:


نحوه ارتباط طرفين با یکدیگر و رعایت اخلاق
15-1 روش ارتباطي مستند شرکت با کاربر، آدرس ايميل کاربر ارسال تیکت از طریق سیستم کاربری است.
15-2 شرکت مسوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر کاربری که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاعع شرکت نرسانده است، ندارد.
15-3 ایران سرور wipiran هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب ، لغو یاا مسدود شدن سرویس و … نداشته و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
15-4 هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان ایران سرور wipiran از طریق وسایل ارتباطی ، اعم از سند هایی دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و ایران سرور wipiran حق قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.


فصل شانزدهم:


مسئولیت‌ها و رفع مسئولیت‌ها

16-1در محل زندگی شما ممکن است برخی قوانین حمایت از مصرف‌کننده وجود داشته باشد. چنانچه این قوانین در موضوعی صدق کنند و نافذ باشند، ما قصدی برای رد یا تغییر آنها نداریم. به اینگونه قوانین، قوانین مصرف‌کننده ردناپدیر می‌گوییم.

16-2 به جز در مواردی که قوانین مصرف‌کننده ردناپذیر حکم کنند، در باقی موارد:

16-3 ما تنها متعهد به وعده‌های صریح و آشکاری هستیم که در این توافقنامه داده‌ایم. در قبال برداشت‌های ضمنی از توافقنامه هیچ تعهد و مسئولیتی نداریم؛

16-4 ما تلاش معقولی می‌کنیم که محتوا یا دسترسی شما به وبسایت بدون وقفه و مشکل باشد و باقی بماند، و اینکه ایرادها رفع شوند، و اینکه محتوای وبسایت عاری از ویروس و دیگر اجزاء مخرب باشد، ولی هیچکدام از این موارد را نمی‌توانیم تضمین کنیم و تضمینی نمی‌دهیم؛

16-5 ما تلاش معقولی می‌کنیم که دسترسی شما به وبسایت برقرار باشد، و وبسایت یا محتوای آن از نظر صحت، دقت، به‌هنگام بودن، کامل بودن، قابل اعتماد بودن، و موارد مشابه برای شما قابل تکیه و قابل اعتماد باشد، ولی هیچکدام از این موارد را نمی‌توانیم تضمین کنیم و (و مسئول نیستیم).

16-6 چنانچه هرگونه خسارت غیرمستقیم یا تصادفی یا ویژه، یا لطمه غیرمستقیم یا تصادفی یا ویژه به درآمد یا سود شما رخ بدهد که ناشی از استفاده از و/یا دسترسی به وبسایت و محتوای آن، و یا ناتوانی در استفاده از وبسایت و/یا دسترسی به وبسایت باشد، مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود؛

16-7تا آنجایی که قانون اجازه می‌دهد، مسئولیت ما در قبال هر نوع تخطی از ضمانت یا شرایط که قابل استثنا و رد نباشد، به انتخاب خودمان، محدود به جایگزینی و یا پرداخت هزینه جایگزینی خواهد بود.

16-8دسترسی و قابل استفاده بودن: ما سعی می‌کنیم که شما دسترسی شبانه‌روزی در تمامی ۷ روز هفته داشته باشید، و سعی می‌کنیم هرگونه زمان ازکارافتادگی را به حداقل برسانیم. ممکن است به دلیل تعمیر و نگهداری وبسایت، یا دلایل و مشکلات فنی دیگر لازم باشد دسترسی شما به وبسایت یا ارائه خدمات و محتوای وبسایت را موقتا متوقف یا معلق کنیم، ولی سعی می‌کنیم زمانش را بسیار کوتاه کنیم.

16-9 مالیات، هزینه، و بها: مسئولیت پرداخت تمامی هزینه‌ها و مالیات مرتبط به استفاده‌تان از وبسایت در هر جایی که مالیاتی بر آن بسته‌شده باشد (از جمله مالیات بر حقوق و مالیات بر ارزش افزوده، اگر نافذ و دارای موضوعیت باشد)، با شما است.

16-10 تغییر در شرایط توافقنامه: ما می‌توانیم در هر زمانی شرایط توافقنامه را تغییر دهیم، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که اطلاعات مربوط به تغییرات را در وبسایت منتشر کنیم یا با ایمیل به شما اطلاع دهیم. اگر بعد از تغییر شرایط توافقنامه همچنان به استفاده از وبسایت ادامه دهید، به معنی آن است که شرایط جدید یا اصلاح‌شده را پذیرفته‌اید.

16-11 تفسیر: کلماتی مثل «شامل»، «از جمله»، «همچون»، «مثل» و «از قبیل» به هیچ وجه محدودکننده نیستند و وقتی جایی از صلاحدید خودمان صحبت می‌کنیم، منظور صرفا صلاحدید خود ما در دریک است (مگر آنکه در توافقنامه چیز دیگری گفته شده باشد) این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده می کند و از مزایای آن بهره می برد، اجرا شود. چنانچه مشترک در استفاده از محصولات و خدمات نگارنوین انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی آکادمی دریک مسترد نمی گردد.

طرح دعوی:

16-13  قوانین نافذ:ما وبسایت خود را از داخل ایران اداره می‌کنیم. در نتیجه قوانین جمهوری اسلامی ایران نافذ هستند و آکادمی دریک از قوانین و مقررات ایران پیروی می‌کند و تحت نظام قضایی ایران عمل خواهد کرد. هر گونه قانونی که به‌شکل اجتناب‌ناپذیر و رد ناشدنی در موردی و موضوعی وارد باشد و صدق کند، در آن زمینه قانون نافذ محسوب خواهد شد.

تعاریف:

16-14 تعاریف برخی از اصطلاحات به کار برده شده در این توافقنامه از این قرار است:

باشگاه مشتریان دریک – حساب کاربری شما، درگاه شخصی شما است که از طریق یک نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور به آن دسترسی پیدا می‌کنید، و از طریق آن به محتوای خریداری‌شده دسترسی خواهید داشت.

16-16 محتوا – تمام انواع نرم‌افزار، فناوری، طرح و طراحی، مطالب، اطلاعات، ارتباطات، متون، کارهای گرافیکی، پیوندها، هنر الکترونیک (electronic art)، انیمیشن‌ها، تصاویر و نگاره‌ها، کارهای هنری، قطعات صوتی، قطعات ویدیویی، عکس‌ها، تصاویر، نقدها، ایده‌ها، آموزش‌ها و دوره‌ها و دیگر داده‌ها و محتوایی که بتواند تحت قانون مؤلفین و مصنفین قرار بگیرد، شامل انتخاب و چیدمان این محتوا، در این توافقنامه «محتوا» تعریف می‌گردد، چه محتوایی که متعلق به دریک باشد و چه محتوایی که در مالکیت دیگران باشد.

16-17 وب سایت wiprian تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(از قبیل از دست رفتن اطلاعات و …)‌ مسئول نمی‌باشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی(صریح یا ضمنی)‌، نقض توافقنامه و رویه‌های جانبی آن، بوده و یا عدم توانایی مشترک در استفاده از محصولات و یا خدمات wiprian و یا به هر علتی از دست رفتن سرویس و یا سرویسهای خریداری شده باشد.
انتهای بند ۱۲ برخی از حوزه‌های قضایی اجازه رد ضمانت ضمنی را نمی دهند ،در این موارد موردشرح داده شده در بالا در مورد شما قابل اجرا نمی ‌باشد .
بند ۲۱ ابقاء بندهای۱،۷،۱۰،۱۲،۱۳،۱۴،۱۵،۱۶،۱۷،۱۸،۱۹،۲۰،۲۱،۲۲ در توافقنامه، در صورت لغو شدن یا خاتمه یافتن توافقنامه به قوت خود باقی می ‌ماند .

توجه: وب سایت wiprian میتواند و این حق را داشته که این قرارداد را در هر زمان که بخواهد تغییر دهد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این سند قرارداد آخرین نسخه ای که در سایت موجود است، خواهد بود.